Thursday, August 21, 2014

צעדים ראשונים בהפקת חתונה

פעמים רבות זוגות שואלים אותי איך ומאיפה מתחילים. 

כשבאים להפיק חתונה מתחילים מתקציב. זה הפרמטר הכי חשוב לדעתי. לפיו למעשה, יקבע הכל. מומלץ לעבוד עם דוחות אקסל או לארגן רשימות בכל דרך שנוחה לכם.
לאחר קביעת התקציב צריך לעשות הערכה מדוייקת (עד כמה שניתן בנקודת הזמן הזאת) של כמות המוזמנים.

לאחר מכן, צריך לערוך תיאום ציפיות ביניכם מה חשוב לכם שיהיה באירוע ומה חשוב פחות. על מה אפשר להתפשר ומה MUST.....
הייתי ממליצה גם לערוך תיאום ציפיות עם ההורים. כן, אני בדעת מיעוט, אבל אני חושבת שזה גם אירוע שלהם ולכן חשוב לשמוע גם את דעתם.
אחרי תיאום הציפיות שלכם אתם חייבים להיות מאוחדים מול ההורים. תקשיבו, תשמעו, תתיעצו אבל תחליטו יחד, כזוג.

בוחרים את שלושת הדברים הכי חשובים לכם -
המשולש הקדוש. בדר"כ מדובר באלמנטים הגדולים והיקרים יותר בכל מערך החתונה.
אני חושבת שרוב הזוגות יגידו - אוכל/מקום, צלם ותקליטן.

לחרוש את הפורומים השונים ואתרי החתונות למיניהם. יש שם המון מידע. לשאול שאלות, גם אם לפעמים זה נראה הכי טפשי בעולם....

לקרוא קרדיטים וחוות דעת של המתחתנים/מתחתנות האחרים. גם אם הם לא תמיד הכי אובייקטיביים יש בהם המון מידע ויופי.

לגבי
בחירת הספקים - אני ממליצה "לראיין" ולתחקר חברים שכבר התחתנו או נמצאים בתהליך. אני בטוחה שהם ישמחו לשתף ולייעץ. קראו באתר מתחתנים, MIT4MIT וכיוב' המלצות של זוגות לגבי הספקים. קחו מה שמתאים לכם מההמלצות/השמצות. תנפו את אלה שלא אהבתם.
אחרי סינון ראשוני, תתקשרו למקומות ולספקים שמצאו חן ותקבעו פגישות. אם אפשר לקבל טווח מחירים במייל או בטלפון זה מעולה. ככה תוכלו לדעת אם המקום יכול לענות על הצרכים או לא.

אם יש עוד שאלות, אשמח לעזור!

אההההה, וחשוב להינות!!! זה לא פחות חשוב.... 



Let God write His love story on your heart.

אוהבים אותנו בפייסבוק 


No comments:

Post a Comment