Sunday, December 23, 2012

יומולדת שנתיים לבלוג שלי - מתנות לאירוע


אז הנה חוגגים יומולדת שנתיים לבלוג. זה מדהים איזה פרגון ואילו תגובות אוהדות אני מקבלת כל פעם מחדש. זה ממש מגביר את המוטיבציה לכתיבה ועושה טוב בלב! וכמובן בל נשכח את כמות הכניסות המרשימה – יותר מ- 24000!!!

אז לכבוד יומולדת שנתיים, החלטתי לפנק את הקוראים ברעיונות מקוריים למתנות.

אני מנהלת את פורום חתונות בתפוז, ולא פעם אני נתקלת בהודעות ובתגובות של זוגות שמבקשים רק כסף. וזה בסדר, גם אני בזמנו, לפני 13 שנה, העדפתי כסף על פני מתנות לא בהכרח שימושיות (ואני מודה! אני מ-ת-ה על מתנות באופן כללי). אבל, עד היום, אני מעריכה הרבה יותר את הברכות המצורפות והמושקעות (לא אלה על המעטפה של השק). אני שומרת, אגב, את כל הברכות של החתונה ואת הברכות הנבחרות מכל ימי ההולדת של הילדים. יש כמה ממש מרגשות – מאנשים קרובים, מהבוסית שלי לשעבר שאמרה שהיא שמרה את הכרטיס כמה שנים במיוחד ליום חתונתי ועוד.

יש גיל כזה שכולם מתחתנים. שתי חברות טובות (ממעגלים שונים) התחתנו בהפרש קטן האחת מהשניה. חיפשנו רעיון מדליק למתנה או ברכה. אח של גילי (כן, הוא יצירתי בטירוף) הציע לעשות ברכה שמורכבת ממילים מילים. אחרי חשיבה מעמיקה, הוא הציע לתת את הכסף במטבעות, ועל כל מטבע להדביק מדבקה עם מילה-ברכה (אהבה, שמחה, חברות, הגשמת חלומות, משפחה, sex, שיתוף ועוד). אנחנו לקחנו את זה לכיוונים שמתאימים לנו, למערכת יחסים עם הזוג ולאופי הזוג. יצאו שתי מתנות דומות-שונות מקסימות ובלתי נשכחות.

מה שלקח הכי הרבה זמן היה השגת המטבעות. כל חנויות מרכז כורזין בגבעתיים ידעו על הרעיון ועזרו באיסוף מטבעות של 10 שקלים J

לחברה אחת קניתי קופסת עץ מספיק גדולה להכיל את כל המטבעות, צבעתי אותה בכחול וציירתי עליה את ציפור הנפש (לפי סיפורה של מיכל סנונית). שזרתי בברכה המצורפת קטעים מתוך הסיפור עצמו והוספתי מילים חמות מאיתנו – על חברות, על החיים ועל חשיבותם בחיינו.

לחברה שניה קניתי חזיר מספיק גדול שיכיל את המטבעות, הדפסתי את הסיפור "לשבור את החזיר" של אתגר קרת הוספתי כמובן מילים חמות שלנו וציינתי שזאת קופת החיסכון הראשונה שלהם כזוג נשוי. הסיפור המצחיק מאחורי המתנה היה שהבחור כל הזמן צחק שבחתונה שלו הוא יחביא את הקופסה שמתאימה למתנות וישאיר רק את הכספת, כדי שכולנו  נבין את הרמז. ואני, היחידה שבאתי עם שקית. היה כיף לראות את פרצופו התמהה ביום החתונה, אבל עוד יותר כיף לקבל טלפון בבוקר שאחרי בכדי להודות לנו על היצירתיות, ההשקעה וההתרגשות. הגרסה הזאת הגיעה בווריאציות שונות לאנשים קרובים נוספים בהמשך החיים.


כשאסי, החבר הכי טוב שלי התחתן, הכנתי לו, בנוסף לשק כמובן, שוקולדים (home-made) בצורת לבבות. לו עטפתי  את השוקולדים בעטיפה כסופה, לה עטפתי  את השוקולדים בעטיפה אדומה. לחלק מהשוקולדים הצמדתי משימות כשהרעיון הוא שמי שמוציא פתק עם משימה צריך לקיים אותה במהלך 24 השעות הקרובות. המשימות שלה היו פינוקים בשבילו והמשימות שלו היו פינוקים בשבילה (לעשות מס'ג, לפנק, להכין ארוחה רומנטית, לשטוף את הכלים וכדומה). הכנסתי את השוקולדים לצנצנות – לכל אחד/ת צנצנת. הם חזרו לדווח שהם מאוד נהנו מהמשימות וזה הוסיף להם עניין והתרגשות.

אם אין לכם זמן להשקיע, אבל אתם בכל זאת רוצים לעשות משהו שונה ומיוחד, אתם תמיד יכולים לכתוב שיר/חמשיר נחמד, לצרף כרטיס גירוד או אפילו לקנות כרטיס קצת יותר מושקע. זה בהחלט עושה את ההבדל.



אוהבים אותנו בפייסבוק 




6 comments:

  1. מזל טוב! וואו! איך הזמן טס כשנהנים... הרעיונות שלך מקסימים, חבל שכל החברים שלי כבר סיימו להתחתן

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מיקי, הבלוג הזה קיים גם בזכותך 3>

      Delete
  2. Happy Blogiversary !!
    לא יודעת איך אומרים את זה בעברית

    רעיון חמוד ואצלנו יש עדיין חתונות כל הזמן

    ReplyDelete
  3. מברוק על השנתיים

    ולעיתים מתנות אינטימיות ומושקעות שוות הרבה יותר מכסף - פשוט בעידן של היום חתונות הפכו לעסק יקר מאוד ולכן מעדיפים כספים מרבית הזוגות מחזירים את הכסף על האירוע ויוצאים עם מעט כסף להתחיל את חייהם החדשים יחד

    ReplyDelete